Want your
own Fotopage?






 
AtaShi No KazOkU!!

By: Abi BaGong and Umi DqNa

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 29-Aug-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Dusun Buah-buahan....

Jambu ni... tinggal 2 ni je sbnrnya
Haa... manggis ni paling byk
Durian, mase diorg kecik2
Jeram ni... sejuk2 je
Ayah Heng, DikMan & Nurul
Ni la jeram nye... mcm seram pun ye gak
Ape nihh.... :)
Mencurah air ke daun keladi
Jeram lagi... suke tul la aku ni
Jeram lagi.... suke lagi...
Pacat!!!
Ayah Heng
Bunga Kemunting
De atas pokok manggis
Din atas pokok manggis lagi satu
Tidak ketahui ape bendenye ni
Rambutan di atas pokok
Aktiviti petang-petang.... ke kebun Ayah Heng(bapak sedara)
Bukit Abal @ Kelate
Kitorang menyibuk je sebenarnye sbb dah lame tak pegi kebun ni, seingat2 last sekali gi kebun ni mase menengah rendah kot... lame tu... dah 10 thn... mase tu buah pun takde lagi... Seronok kat kebun tu, sunyi sgt, berbukit2, tepi hutan dan yg paling best ade jeram... walaupun kecik tapi tetap best... sekali sekala balik kampung kan...

Menatang ni wajib ade nih...hehehe

Jeram ni....best ni woo... dalam gilerr, takat dada... dada itik la tapinya

Ni la tuan empunya kebun... Ayah Heng... sibuk2 je kait buah utk anak2 sedara, kitorang ni nyibuk je... hehehe


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net